Neolith dirbtinis akmuo – ne tik namų interjerui
Neolith dirbtinis akmuo – ne tik namų interjerui! Prieš kelerius metus, kuomet Pritzker ( The Pritzker Architecture Prize) laimėtojai RCR Arquitectes suprojektavo garsaus virėjo Albert Adría priklausantį novatoriškojo Barselonos restorano „Enigma“ interjerą, jie atvyko į Neolith® būstinę, kad padėtų pritaikyti architekto Paul Limonos originalaus akvarelinio paveikslo vaizdą Neolith® dirbtiniame akmenyje. Šis unikalus bendradarbiavimas tęsėsi beveik dvejus metus. Neotlith® sukūrė technologiją, kuri puikiai atkartojo akvarelinį piešinį su visais subtiliais lašeliais, tonais ant savojo prekės ženklo dirbtinio akmens plokštės, kurios vėliau buvo sukonstruotos rengiant vidines restorano sienas ir grindis. Rezultatas pranoko pats save.
Nuo savo įkūrimo 2009 m. Neolith ® dirbtinis akmuo yra mėgstamiausia kulinarinio pasaulio asų linksniuojama medžiaga, nes ji yra antibakterinė, atspari karščiui, UV spinduliams bei dėmėms taip daug liaupsių sulaukia dėl didelio unikalaus estetinio vaizdo. Restoranų pramonė nuolat atsinaujina ir eksperimentuoja, suprantama, kad šie du pasauliai turi simbiozinį ryšį.
„Gasma“ – gastronomijos ir kulinarijos vadybos institutas, viena iš pirmaujančių mokyklų, įsikūrusi Castellón, Ispanijoje, dėl aukščiau paminėtų priežasčių po truputį atnaujina savo virtuvės infrstruktūrą iš nerūdijančio plieno į Neolith® dirbtinio akmenį. 2018 m. Neolith® įkūrė „Food & Roll“, mobilųjį restoraną, barą ir virtuvės mokyklą, sukurtą bendradarbiaujant su dizaineriais Design Command. „Food & Roll“ tikslas yra parodyti platų Neolith® spalvų ir apdailos asortimentą, kad lankytojai galėtų pamatyti šio dirbtinio akmens paviršių galimybes betkuriame projekte, taip pat pabrėžti savo potencialą maisto pasaulyje. 2019 m. daugelyje Europos pirmaujančių dizaino ir pramonės mugėse kartu su Neolith® pasirodys geriausi virėjai, kurie ne tik pademonstruos šio įstabaus dirbtinio akmens galimybes bet ir čia pat ruoš maistą lankytojams. Pokalbio metu Neolith® direktorius Mar Esteve Cortes užsiminė: „ Food & Roll “idėja kilo iš vis didėjančio profesionalų kulinarijos bendruomenės susidomėjimo Neolith® dirbtiniu akmeniu, bei noru įsileisti Neolith® į savo restoranus. Daugelio šefų virėjų palaikymas paskatino mus, dėl to prekės ženklas bus pristatytas platesnei auditorijai, parodydamas daugybę privalumų, kuriuos Neolith® siūlo tiek vidaus, tiek išorės projektams. “
Neolith dirbtinis akmuo – ne tik namų interjerui! Šis akmuo turi unikalias galimybes išplėsti spalvų ir paviršių asortimentą. Kiekvienais metais jie atskleidžia naujus tonus ir stilius, o 2019 metams parengė aštuonis naujus pasiūlymus. Kaip sako Neolith® dizaino vadovas Carlosas Garcia: „Tai rodo mūsų pastangas nuolat atsinaujinti ir plėtoti šį unikalų produktą. Atsižvelgiant į didėjantį pramoninio stiliaus poreikį, sukūrėme New York-New York, kuris siūlo miesto viziją, įkvėptą šio nuostabaus miesto ir Moonlight, kuris prikausto savo nežemišku žavesiu . Be to, praėjusiais metais stebėjome, kaip vis dažniau žmonės renkasi poliruotas grindis (terrazzo), ir ši tendencija čia tap pat yra išliekanti. Dar drąsesnis stilius nei populiarusis Neolith® Retrostone yra Venice Midnight’s dark – tamsus fonas ir baltos spalvos rėžiai subtiliai pabrėžia kontrastą ryškiam vizualiam efektui. “
Kartu su savo plačiu stiliaus ir daugiafunkcinių galimybių spektru, jau nekalbant apie pagrindines sąveikavimo su aplinka savybes, Neolith® siūlo dirbtinio akmens pritaikymą ne tik namų zonai, bet ir kaip estetiškai ir jaukiai pritaikomą variantą viešosioms erdvėms.